Rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie i firma Accenture zwiększą wydajność ponad 500 techni


Rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie i firma Accenture zwiększą wydajność ponad 500 techni
2018-04-18
Eltel Norway zadecydowała o wdrożeniu rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (IFS FSM) oraz rozpoczęciu współpracy z firmą Accenture w celu umocnienia własnej pozycji lidera rynku usług serwisowych.

 W 2017 roku firma Eltel Norway rozpoczęła program transformacji mobilnego personelu w celu umocnienia swojej pozycji rynkowego lidera i optymalizacji działań serwisowych. Elementem kluczowym było znalezienie najlepszego na rynku rozwiązania do zarządzania działaniami pracowników mobilnych, które umożliwiłoby wydajną obsługę działań serwisowych firmy Eltel na terenie Norwegii. Po wnikliwej analizie firma Eltel wybrała rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie oferujące funkcje planowania i optymalizacji harmonogramu oraz zarządzania kontaktami z klientami. Zarządzaniem programem i zmianami zajmie się globalna firma Accenture Będzie ona również pełnić rolę konsultanta, zapewniając firmie Eltel potrzebne wsparcie.

Przeczytaj również:

czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/it_solutions/rozwiazanie_ifs_zarzadzanie_serwisem_w_terenie_i_firma_accenture_zwieksza_wydajnosc_ponad_500_technikow_serwisowych_firmy_eltel_norway.html



Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl