Sony rozbudowuje rodzinę TEOS: instalacja w chmurze, funkcja email to Signage


Sony rozbudowuje rodzinę TEOS: instalacja w chmurze, funkcja email to Signage
2018-08-24
TEOS Android Player 4K 60p HDR, wdrożenie w chmurze i „email to Signage” to najważniejsze trzy, z nowej generacji rozwiązań TEOS tworzących warunki do wydajniejszej i bardziej produktywnej pracy

Sony Professional Solutions Europe wzbogaca swoją pionierską rodzinę rozwiązań TEOS trzydziestoma uaktualnieniami i dodatkami. Należą do nich odtwarzacz TEOS Player, współpraca z produktami wielu kolejnych marek, unikatowa funkcja „Email to Signage”, zasadnicze ulepszenia w rezerwacji pomieszczeń i możliwość wdrożenia systemu TEOS Manage w chmurze. Dodatki te zwiększają funkcjonalność rodziny TEOS i służą całkowitemu przekształcaniu miejsc pracy w taki sposób, by uprościć wykonywanie pracy, zintensyfikować współpracę i zoptymalizować zarządzanie obiektem.

Przeczytaj również:

 Bogata rodzina rozwiązań Sony dla biur pozwala wykorzystywać urządzenia i miejsca spotkań w bardziej elastyczny i efektywny sposób, a w rezultacie stymuluje produktywność, kreatywność, komunikację i współdziałanie w miejscu pracy. Nowe dodatki pomogą wprowadzać kolejne usprawnienia w miejscach pracy. Uzupełnią one obecną gamę rozwiązań TEOS: TEOS Connect (bezprzewodowe przesyłanie obrazu), TEOS Book (rezerwacja pomieszczeń), TEOS Reception (wirtualna recepcja), TEOS Remote (sterowanie sprzętem w salach spotkań), TEOS Tablets (profesjonalne tablety biurowe) i TEOS Manage (pełne rozwiązanie do zarządzania miejscem pracy).

Nowe rozwiązania TEOS to: 

  •          TEOS Player — ten nowy, kompaktowy odtwarzacz oparty na platformie Android umożliwia wyświetlanie materiałów w formacie 4K 60p HDR. Dzięki niemu użytkownik każdego projektora lub monitora ma dostęp tych samych zaawansowanych funkcji systemu TEOS Manage, co posiadacze zaawansowanych monitorów profesjonalnych Sony BRAVIA. Oznacza to, że z najnowocześniejszych rozwiązań biurowych Sony mogą korzystać także firmy wyposażone w starszy sprzęt.
  •          Wdrożenie w chmurze — obecnie istnieje możliwość wdrożenia platformy TEOS w chmurze. Taka konfiguracja zapewnia dużą elastyczność i łatwy dostęp do systemu TEOS Manage z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie. W rezultacie zwiększa się efektywność pracy, a maleje zapotrzebowanie na cenną pojemność pamięci masowych. Jeżeli natomiast dane mają pozostawać w siedzibie firmy, można wykonać wdrożenie lokalne.
  •         Nowa funkcja „Email to Signage” — ten nowatorski sposób tworzenia i wyświetlania materiałów signage radykalnie ułatwia pracę osobom bez wiedzy technicznej. Wystarczy, że przygotują one odpowiednie slajdy w programie PowerPoint i wyślą je na zdefiniowany wcześniej adres mailowy, a o resztę automatycznie zadba pracujący w tle system TEOS Manage. Użytkownicy mogą więc z łatwością tworzyć materiały dostosowane do indywidualnych potrzeb — bez specjalnych szkoleń i wiedzy ani poczucia, że opracowywanie takich materiałów to proces przytłaczający trudnościami technicznymi.

Wprowadzono także cały szereg innych usprawnień i możliwości:

 

  •  Interaktywne alarmy pozwalające używać urządzeń spoza rodziny TEOS do przesyłania materiałów ostrzegawczych
  • ·       Współpraca z monitorami kolejnych marek i zgodność ze stosowanym w projektorach protokołem PJLink
  • ·        Nowe funkcje w rozwiązaniu do rezerwacji pomieszczeń: „Automatyczne anulowanie” i „Znajdź inne pomieszczenie”
  • ·        Nowa, prosta możliwość zarządzania zgodnego z RODO w rozwiązaniu do wirtualnej recepcji
  • ·        Nowy, wewnętrzny kalendarz TEOS: 4. system po Microsoft Exchange, Office 365 i Google Agenda
  • ·        Zgodność systemu rezerwacji pomieszczeń i wirtualnej recepcji z technologią RFID umożliwiającą odczyt identyfikatorów pracowników
  • ·        System zarządzania obsługą nowych produktów
  • ·        Łatwe tworzenie interaktywnych treści dzięki obsłudze dotykowych materiałów signage
  • ·        Nowe funkcje kopii zapasowej bazy danych
  • ·        Wiele nowych szablonów

— Miejsca pracy rodem z przyszłości to dla Sony teraźniejszość — wyjaśnia Thomas Issa, menedżer rozwiązania w Sony Professional Solutions Europe. — Ich fundamentem są połączone urządzenia i inteligentna technologia zapewniająca większą prostotę. Chcemy pod każdym względem upraszczać miejsca pracy w biurach. Naszą ambicją jest, by wszyscy interesariusze firmy, od kierowników działów AV i IT przez zarządzających obiektem po szeregowych pracowników, mogli swobodnie i łatwo współpracować ze sobą dzięki platformie TEOS. Uwzględnia ona specyfikę różnych stanowisk i zadań, a nowa wersja stanowi kolejny krok ku realizacji tego zamierzenia.

Do opracowania platformy TEOS Manage przyczyniły się sugestie klientów Sony. Powstała ona w Europejskim Centrum Innowacji Sony w jednym celu: całkowitego przekształcenia miejsc pracy w biurach. Rozwiązanie to rozwija się i powiększa, spełniając potrzeby nowoczesnych środowisk biurowych.

 

 Dalsze informacje dostępne są na stronie https://pro.sony/pl_PL/solutions/corporate/teos



Nadesłał:

INDALO

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl