Technologia AI spółki z NewConnect wesprze sprzedaż mieszkań
|
BASEIG S.A. – notowana na rynku NewConnect spółka technologiczna rozwijająca rozwiązania z obszaru AI-commerce – rozszerza działalność i wkracza do branży deweloperskiej.
Spółka podpisała umowę z Sawa Apartments Sp. z o.o., w ramach której będzie odpowiadać za kompleksowe wsparcie kampanii sprzedażowych z wykorzystaniem własnego systemu sztucznej inteligencji BASEIG AI. To pierwszy klient spoza sektora influencerskiego oraz jeden z pierwszych projektów, który realizowany będzie w oparciu o nowy system BASEIG AI. Kampania wystartuje w I kwartale 2026 r.
Na mocy zawartej umowy BASEIG będzie świadczyć na rzecz Sawa Apartments usługi związane ze wsparciem kampanii sprzedażowych. Współpraca obejmuje pełne wykorzystanie technologii spółki – od analizy danych, przez automatyczne rekomendacje działań marketingowych, po bieżące zarządzanie budżetami reklamowymi.
– To dla nas ważny krok w dywersyfikacji działalności. Dotychczas skupialiśmy się na e-commerce i współpracy z influencerami. Teraz pokazujemy, że nasze technologie AI sprawdzają się również w marketingu nieruchomości, wspierając sprzedaż mieszkań i zwiększając efektywność kampanii – mówi Kamil Stanek, prezes BASEIG S.A.
System BASEIG AI to autorskie rozwiązanie oparte na wieloagentowej architekturze sztucznej inteligencji, które analizuje dane w czasie rzeczywistym i automatycznie dostarcza rekomendacje marketingowe. Platforma integruje dane m.in. z Google Ads, Meta Ads, systemów CRM oraz narzędzi analitycznych, aby umożliwić pełną automatyzację działań promocyjnych. Jej celem jest nie tylko zwiększenie skuteczności kampanii, lecz także redukcja kosztów oraz skrócenie czasu potrzebnego na podejmowanie decyzji marketingowych. System został zaprojektowany z myślą o bezpieczeństwie danych – korzysta wyłącznie z danych first-party, przetwarzanych w chmurze, i jest w pełni zgodny z zasadami RODO.
– Współpraca z Sawa Apartments pokazuje, że nasz system jest uniwersalny i może skutecznie wspierać sprzedaż nie tylko w e-commerce, ale również w innych sektorach gospodarki, takich jak rynek nieruchomości – dodaje Kamil Stanek.
Jeszcze w listopadzie BASEIG S.A. zaprezentuje publicznie pierwszą wersję platformy BASEIG AI, pokazując, jak autorski system wspiera firmy w planowaniu i prowadzeniu działań marketingowych. Pełne wdrożenie rozwiązania i rozpoczęcie sprzedaży platformy zaplanowano na pierwsza połowę 2026 roku.
Nadesłał:
j.boguslawska@innervalue.pl
|

