Ukazała się nowa wersja pakietu Primavera Portfolio Management


2014-11-25
Nowa wersja pomaga użytkownikom przyspieszyć podejmowanie decyzji dotyczących portfela projektów oraz zwiększyć produktywność i przejrzystość.

Firma Oracle poinformowała o udostępnieniu rozwiązania Primavera Portfolio Management 9.1, które oferuje nowe funkcje przepływu pracy i zarządzania pomagające podejmować bardziej przemyślane i terminowe decyzje dotyczące inwestycji korporacyjnych, a także zoptymalizować wykorzystanie zasobów i ograniczyć marnotrawstwo.

Rozszerzone przepływy pracy i funkcje generujące ostrzeżenia na wczesnym etapie zapewniają nowy poziom automatyzacji zarządzania portfelem projektów, co pozwala firmom podejmować szybsze i trafniejsze decyzje inwestycyjne oraz zwiększyć produktywność zasobów i przejrzystość.

· Użytkownicy mogą przeprowadzać wyszukiwania w oparciu o wiele kryteriów, takich jak status lub data rozpoczęcia, oraz podejmować odpowiednie działania na podstawie uzyskanych wyników. Daje to firmie lepszy wgląd w projekty i inwestycje oraz usprawnia zarządzanie w celu optymalizacji inwestycji i wykorzystania zasobów.
· Dzięki nowym łączom do wielu funkcji przepływu pracy, takich jak diagramy przepływu pracy i raporty dotyczące instancji, można lepiej zrozumieć procesy zarządzania.
· Menedżerowie mogą szybciej udzielać zezwoleń i szybciej podejmować decyzje, a także uniknąć opóźnień w realizacji projektów dzięki powiadomieniom wysyłanym pocztą elektroniczną, które zawierają obecnie łącza do konkretnych zadań.

Nowy proces planowania i kontroli umożliwia przedsiębiorstwom objaśnienie kluczowych celów korporacyjnych w zakresie inwestycji poprzez prezentowanie ich w wymierny sposób. Pozwala również proponować inicjatywy wpisujące się w strategie i misję firmy oraz ustalać priorytety w dziedzinie inwestycji i wybierać inwestycje o dużej opłacalności.

Rozszerzenia umożliwiają również proaktywne zarządzanie portfelem dzięki możliwości śledzenia czynności, przeglądania realizacji portfela inwestycji w czasie rzeczywistym, porównywania danych z przeszłości w celu identyfikacji luk i potencjalnych problemów oraz odpowiedniego dostosowania działań — zwiększenia, zmniejszenia lub wycofania środków finansowych na daną inwestycję.



Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl