UNIQA TU automatyzuje rejestrację szkód z systemem COMARCH
Comarch zakończył sukcesem kolejne wdrożenie zintegrowanej aplikacji do obsługi klientów w contact center – tym razem w Towarzystwie Ubezpieczeń UNIQA.
Jedną z najistotniejszych funkcjonalności zrealizowanych na potrzeby UNIQA jest rejestracja i obsługa szkód w kanale telefonicznym. Aplikacja pozwala konsultantowi contact center w sprawny sposób zarejestrować szkodę, podpowiadając automatycznie kolejne kroki za pomocą zaawansowanych i interaktywnych formularzy.
Narzędzie Comarch umożliwia UNIQA obsługę klienta w wielu kanałach komunikacji, tj. przez telefon, e-mail, SMS i chat, co wpływa na poprawę efektywności zarządzania relacjami z klientem. Jest to możliwe przede wszystkim dzięki widokowi klienta 360° oraz rejestracji pełnej historii kontaktów z klientem w różnych kanałach. System wspiera również proces sprzedaży produktów ubezpieczeniowych dostępnych na platformie Comarch Insurance Front-End. Agenci w sieci sprzedaży oraz doradcy call center mają dostęp do tego samego widoku klienta 360°.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/uniqa_tu_automatyzuje_rejestracje_szkod_z_systemem_comarch.html
Nadesłał:
openmediagroup
|