Weryfikacja dostawcy możliwa dzięki V-Desk
Obecnie najbardziej pożądanymi systemami elektronicznego obiegu dokumentów na rynku są kompleksowe narzędzia klasy DMS|workflow, umożliwiające obsługę wielu typów dokumentów funkcjonujących w przedsiębiorstwie.
Jednym z nielicznych systemów umożliwiających rozbudowę o kolejne moduły obsługujące nowe typy dokumentów jest produkt oferowany przez spółkę Primesoft Polska. System elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk umożliwia obsługę niezliczonej ilości różnych typów dokumentów oraz procesów. Obecnie wdrożony został nowy obieg – proces weryfikacji dostawcy. W pierwszym kroku zakłada on utworzenie w systemie V-Desk formularza nowego dostawcy (następuje zebranie ofert, opis wybranego dostawcy, akceptacja oferowanych przez niego warunków współpracy).
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/workflow/weryfikacja_dostawcy_mozliwa_dzieki_v_desk.html
Nadesłał:
openmediagroup
|