White - Magick zadba o wizerunek Cal.pl
Firma INFO-CAL, właściciel serwisu cal.pl rozpoczyna współpracę z agencją PR-owo marketingową White-Magick. Firma będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji.
Do obowiązków White-Magick należeć będzie prowadzenie biura prasowego, media relations oraz organizowane akcji specjalnych.
– Bardzo cieszę się, że Firma Info-Cal nam zaufała. Planujemy podjąć szereg działań dążących do wzmacniania pozytywnego wizerunku Cal.pl na lokalnym rynku. Dodatkowym wyzwaniem będzie promocja nowych usług oferowanych przez Serwis - mówi Kajetan Adamczak, prezes White- Magick.
Firma INFO-CAL działa na rynku od 1994 roku i oferuje szereg usług internetowych na najwyższym poziomie, wykorzystując najbardziej zaawansowane technologie. Od początku swojej działalności pozyskała ponad 30000 klientów, co wskazuje na wysoką pozycję na rynku polskich providerów internetowych. Celem Cal.pl jest świadczenie profesjonalnych i przyjaznych usług internetowych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych, którym udzielane jest kompleksowe wsparcie w prowadzonej przez nich działalności internetowej.
Agencja White-Magick posiada 10-letnie doświadczenie w obsłudze klientów z branży nowych technologii. Z usług White-Magick korzystali w przeszłości lub korzystają obecnie m.in.: Agito.pl, EVER, Hama, iiyama, Komputronik, Log Systems, Międzynarodowe Targi Łódzkie, Creative czy Tonsil.
Agencja White Magick została wybrana w drodze rekomendacji a umowę podpisano w dniu dzisiejszym na czas nieokreślony.
Nadesłał:
White Magick
|
Wasze komentarze (1):
-
~Hejtuję cal.pl, 2015-03-17 11:37:34
Jak ektrementy w łądny papierek zapakować, to wciąż klient nie będzie zadowolony po rozpakowaniu.