Wyjdź klientowi naprzeciw - Comarch Mobile


Wyjdź klientowi naprzeciw - Comarch Mobile
2016-10-23
Pop-up store to idea unikatowego sklepu, który działa tylko przez określony czas. Tego typu przedsięwzięcia już od kilku lat z powodzeniem funkcjonują w niektórych krajach. W Polsce jest to wciąż zjawisko stosunkowo nowe. Mimo to warto je poznać, ponieważ dysponuje wysokim potencjałem sprzedażowym.
Przeczytaj również:
Pierwszy na świecie pop-up store został utworzony w 1997 roku, w Los Angeles, przez Jeda Wexlera i Patricka Courrielche, pod nazwą The Ritual Fashion and Music Expo. Istniał tylko jeden dzień – był to rodzaj muzycznego eventu, w trakcie którego sprzedawano odzież niszowych kalifornijskich marek. Impreza szybko zyskała uznanie i przykuła uwagę dużych firm. Dostrzegły one potencjał w tworzeniu krótkoterminowych akcji służących promowaniu produktów, zwłaszcza wśród ludzi młodych. Autorzy projektu The Ritual Fashion and Music Expo zaczęli współpracę z takimi światowymi gigantami jak Motorola, Levi Strauss czy AT&T.

DOTRZEĆ DO KLIENTÓW

Prekursorem pop-up store na polskim rynku był sklep znanej sieci odzieżowej H&M. Zgodnie z ideą pop-up, wybór lokalizacji nie był przypadkowy – sklep umiejscowiono w jednej z najpopularniejszych warszawskich kawiarni. Punkt sprzedaży funkcjonował tylko przez 3 tygodnie. Został zaaranżowany w wakacyjnym klimacie: dwa tarasy z leżakami tuż nad Wisłą, sklepy, galeria i klub, w którym codziennie grał inny DJ. Dodatkowo marka H&M przekazywała organizacji UNICEF 5 proc. z każdej transakcji zrealizowanej kartą płatniczą.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://magazynit.pl/mobile/wyjdz-klientowi-naprzeciw-comarch-mobile.html


Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl