Xerox podsumowuje RemaDays 2016
Warszawa, 7 marca 2016 r. – Zakończyły się Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2016. W dniach 16-18 lutego odwiedzający mogli zapoznać się z ofertą Xerox.
W czasie trzech dni trwania targów stoisko Xerox odwiedziło ponad 600 zwiedzających. Jak podają przedstawiciele firmy, największą popularnością wśród osób, które zapoznały się z ofertą, cieszyły się urządzenia Versant 80 i Versant 2100 z opcją druku banerowego.
- Wśród osób, które pojawiły się na naszym stoisku znalazło się kilkaset osób zainteresowanych drukiem produkcyjnym. Byli wśród nich klienci Xerox, którzy są wierni naszym rozwiązaniom od lat – komentuje Stanisław Pieczara, PSG Sales & Marketing Director, Xerox Polska. Poznaliśmy również wiele nowych, potencjalnych klientów, z którymi mamy nadzieję podjąć wkrótce relacje biznesowe. Jesteśmy na dobrej drodze, żeby te kontrakty zostały zrealizowane – dodaje.
Tegoroczne targi RemaDays cieszyły się jeszcze większą popularnością niż w poprzednich latach.
- Z dużym zainteresowanie obserwujemy rozwój targów i muszę przyznać, że cieszą się one coraz większym zainteresowaniem. To wprost pokazuje, że rynek się rozwija, i szuka nowych rozwiązań. To bardzo dobry prognostyk na przyszłość. Przede wszystkim dlatego, że świadczy to o wzroście konkurencyjność w branży poligraficznej i większej świadomości klienta. Przekłada się to wprost na lepszą jakość oferty, większe zadowolenie klientów – zarówno naszych, jak i tych, którzy korzystają z usług naszych Klientów– dodaje Stanisław Pieczara.
Nadesłał:
Linkleaders
|