Xerox Polska stawia na kanał partnerski


2014-11-06
Według danych IDC popyt na urządzenia wielofunkcyjne stale wzrasta. Duża w tym zasługa resellerów, których Xerox Polska zaprasza do współpracy, rozbudowując swój kanał partnerski.

Trwała relacja biznesowa łączy z Xerox Polska już setki resellerów. Teraz firma zaprasza do programu kolejnych przedsiębiorców. W ramach współpracy oferuje wspólne akcje marketingowe, szkolenia oraz konkurencyjne cenowo produkty.

Przeczytaj również:

Nasza oferta jest skierowana do wszystkich resellerów, niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa, które prowadzą. Chcemy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom, oferując szerokie portfolio produktów i rozwiązań o zaawansowanej funkcjonalności, ale i rozsądnej cenie. Ponadto, w ramach programu zapewniamy m.in. dostęp do know-how firmy oraz wszystkich narzędzi, które poprawiają konkurencyjność autoryzowanego Partnera na rynku” – mówi Dagmara Pomirska, Office Business Director, Xerox Polska.

Istotnym elementem praktyki Xerox związanej z rozwojem kanału partnerskiego są inwestycje w budowę kompetencji współpracujących firm. Dlatego nowy Partner, oprócz szkoleń, może liczyć na wsparcie  specjalistów ds. produktów czy działu marketingu Xerox, którzy pomogą w przygotowaniu wspólnej akcji promocyjnej.

Aby zostać autoryzowanym Partnerem wystarczy przesłać swoje zgłoszenie na adres xerox@xerox.pl.  



Nadesłał:

Linkleaders

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl