Xerox pomoże przedsiębiorcom zadbać o środowisko
Warszawa, 28 czerwca 2016 r. – Xerox pomoże przedsiębiorstwom zredukować produkcję dwutlenku węgla oraz zachęci pracowników do większej odpowiedzialności za środowisko. Wszystko za sprawą nowej aplikacji Print Awareness Too
Zaprojektowane przez europejskie centrum badawcze Xerox rozwiązanie wykorzystuje technologię gamifikacji. Narzędzie dostarcza użytkownikom w czasie rzeczywistym statystyki druku oraz wskazówki dotyczące eliminacji niekorzystnych dla środowiska nawyków jak np. zbyt duże zużycie materiałów eksploatacyjnych. To ważne, bo jak podają badania adania KPMG „Wykorzystanie papieru w przedsiębiorstwach działających w Polsce” pokazują, że operujące w kraju przedsiębiorstwa wykorzystują ponad 11 mln ryz papieru A4 miesięcznie.
Łatwe w obsłudze interaktywne oprogramowanie monitoruje i analizuje historię drukowania. Wprowadzenie do zarządzania środowiskiem druku czynnika zabawy oraz grupowej rywalizacji sprawia, że użytkownicy chętniej wdrażają proekologiczne praktyki, śledząc jednocześnie efekty wynikające ze zmiany standardu pracy.
- Drukowanie w mniejszej ilości wcale nie oznacza, że firmy stają się proekologiczne. Przedsiębiorcy mogą zoptymalizować koszty oraz zadbać o środowisko jedynie dzięki mądrzejszej pracy, większej produktywności oraz używaniu danych w celu wzmocnienia swojego biznesu. Dzięki rozwiązaniu Print Awareness Tool udało nam się połączyć świat papieru z wirtualnym światem druku, tak by pomóc naszym Klientom zrozumieć, jak chronić i używać informacje w sposób bardziej świadomy – mówi Maciej Nuckowski, Dyrektor Działu Usług w Xerox Polska.
Narzędzie Xerox Print Awareness Tool jest częścią nowej odsłony Xerox Managed Print Services, które obejmuje trzy obszary: audyt i optymalizację, bezpieczeństwo i integrację oraz automatyzację i uproszczenie. Każdy z nich pomaga, zarówno dużym jak i małym przedsiębiorstwom, zarządzać danymi w sposób nie tylko bardziej produktywny, ale przede wszystkim umożliwiający osiągnięcie wyznaczonych celów biznesowych.
Nadesłał:
Linkleaders
|