Xerox przedstawia rozwiązania usprawniające efektywne zarządzanie drukiem
Według badania Verint Solutions na temat jakości obsługi klienta, dla 77 proc. konsumentów źródłem największego zdenerwowania jest długi czas oczekiwania na realizację usługi . Aby ją przyspieszyć, kluczowe jest uproszczenie procesów wewnętrznych firmy w tym m.in. przepływu informacji.
Właśnie dlatego Xerox przedstawia usługę Document Analytics, nowe rozwiązanie, które pomoże szybko i efektywnie przeanalizować obieg dokumentów.
„Efektywna administracja środowiskiem druku zajmuje coraz ważniejszą pozycję w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. Nowoczesne usługi muszą tym samym uwzględniać różne aspekty działalności firm i funkcjonować na wielu płaszczyznach. Właśnie dlatego nowa odsłona Xerox Managed Print Services obejmuje trzy obszary: audyt i optymalizację, bezpieczeństwo i integrację oraz automatyzację i uproszczenie. Dzięki temu system nie tylko generuje oszczędności, ale stanowi wartość dodaną dla klienta, którą stanowią konkretne dane, pozwalające usprawnić i zautomatyzować obieg danych i dokumentów” – mówi Maciej Nuckowski, Dyrektor Działu Usług, Xerox Polska.
Nowa usługa Xerox Document Analytics Services dostarcza pełnych analiz, które wyjaśniają gdzie, jak i w jaki sposób dokumenty są używane wewnątrz organizacji. Dane uzyskane z wielu źródeł m.in. urządzeń drukujących, dyspozycji papieru i wywiadów z użytkownikami pomagają w usprawnić procesy i zredukować koszty. Raport z tych analiz również wskazuje kierunki rozwoju firmy w obszarze cyfryzacji i elektronicznego zarządzania treścią. Dodatkowo usługa Document Analytics dostarcza informacji, pozwalających na podejmowanie świadomych decyzji i ciągłe usprawnianie procesów, w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Nadesłał:
Linkleaders
|