Youtuberzy prezentują sprzęt Mionixa
YouTube to obecnie potęga, która jest w stanie zarówno pogrążyć, jak i wynieść daną markę ponad wszystkie inne. Jak wśród popularnych twórców radzi sobie Mionix i czy sprzęt tego producenta może liczyć na pozytywne oceny?
Ostatnimi czasy coraz większa liczba youtuberów kręci filmiki z produktami szwedzkiej firmy. Youtuberzy upodobali sobie zwłaszcza myszki i podkładki Mionixa. Często tuż po dokonaniu unboxingu autorzy filmów zabierają się do sprawdzenia prezentowanych urządzeń w akcji.
Wszystko dla fanów
Największym youtuberem, który prezentował produkty Mionixa, jest Enzzi. Prócz otwarcia tajemniczej paczki, w której znajdowały się podkładki Sargas S, popularny twórca zorganizował także konkurs dla swoich fanów. Podobną drogą poszedł również Gilathiss – ten z kolei rozdawał podarunki widzom w czasie trwania streama.
Kolejny znany youtuber, który wziął pod lupę Mionixa, to AngularPlay. Twórca otrzymał myszkę Avior 7000 i podkładkę Alioth M i szybko przystąpił do przekazania fachowej wiedzy dotyczącej sprzętów. Dzięki temu każdy mógł dowiedzieć się na temat opisywanego sprzętu tego, czego właśnie potrzebował.
W hardkorowej konwencji
Dakann, znany ze specyficznego poczucia humoru, postanowił zrobić dla firmy Mionix pierwszy unboxing w historii swojego kanału. Na dziewięciominutowym filmie w nietuzinkowy sposób przedstawia on swoim widzom podkładkę Sargas i myszkę Naos 7000.
Profil Dakanna to propozycja dla osób, które na YT szukają mocnego, czarnego dowcipu i jazdy bez trzymanki. Nic więc dziwnego, że i przedstawienie urządzeń Mionixa odbyło się w sposób nietypowy.
Podkładka jak marzenie
Dla graczy wolących bardziej tradycyjne podejście do tematu sprzętu gamingowego, swój film nagrał też Jachimozo. Zarówno Naos 8200, jak i Alioth M zostały gruntownie przez niego przebadane:
- „Podkładka jest przegenialna, naprawdę” – ocenił Jachimozo.
Wspomniany Youtuberzy nie są jedynymi, którzy przetestowali produkty Mionixa. Szwedzki producent zapewne będzie jeszcze silniej dążył do bycia obecnym w społeczności YouTube, a efekty tych starań przyjdzie nam już wkrótce zaobserwować.
Nadesłał:
Entrymedia
|