Z technologią w kierunku nowoczesnej obsługi klienta


2015-02-25
Firma Oracle poinformowała o wynikach badania Forbes Insights dotyczącego wdrażania nowoczesnych procedur w zakresie obsługi klienta.

Badanie “Modern Customer Service: Are You Outpacing Your Executive Peers?” (Nowoczesna obsługa klienta: czy wyprzedzasz swoich rywali w branży?), zlecone przez firmę Oracle, objęło 415 dyrektorów ds. obsługi klienta z przedsiębiorstw w 10 branżach.

Badanie pokazało, że mimo iż firmy inwestują w nowe technologie, aby czerpać korzyści biznesowe z najlepszych procedur w dziedzinie nowoczesnej obsługi klienta, to większość przedsiębiorstw (62%) wciąż nie do końca dostrzega wagę procesów obsługi klienta oraz ich wpływ na osiąganie strategicznych celów całego przedsiębiorstwa.

Chociaż 88% respondentów uważa, że robi znaczne postępy na drodze do nowoczesnej obsługi klienta, w badaniu zidentyfikowano szereg barier, które przeszkadzają firmom we włączeniu tego procesu do strategii przedsiębiorstwa. Należy do nich zawężona definicja obsługi klienta, słabe zarządzanie wiedzą, mała widoczność klientów oraz poleganie na tradycyjnych miarach i kanałach.

Czytaj całość artykułu tutaj:
http://www.erp-view.pl/wiadomosci/z_technologia_w_kierunku_nowoczesnej_obslugi_klienta.html



Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl