4 kluczowe elementy w sprawnej obsłudze klientów z dużych organizacji
Sprawna obsługa klienta to teraz jedna z głównych kart przetargowych na rynku dostawców IT dla biznesu.
Wynika to z prostego faktu – nawet, jeżeli system typu ERP jest rozbudowany i skomplikowany w obsłudze to z odpowiednim wsparciem po stronie dostawcy firma na pewno poradzi sobie z rozwiązaniem wszystkich potencjalnych problemów, które mogą wystąpić w trakcie lub po wdrożeniu.
Skala problemów z systemem jest często wprost proporcjonalna do wielkości organizacji, dlatego im większa firma tym bardziej skomplikowane może być samo korzystanie z systemu IT. Tym bardziej przyda się jest sprawny customer support. W tym artykule przedstawiamy cztery kluczowe aspekty obsługi klientów z dużych organizacji.
Key User – użytkownik dedykowany po stronie klienta
W dużych organizacjach z tego samego oprogramowania korzysta mnóstwo użytkowników (często nawet kilka tysięcy). W tak rozbudowanym środowisku pracy często pojawiają się problemy z funkcjonowaniem systemu IT. Nieefektywna komunikacja pomiędzy pracownikami oraz niedoinformowanie użytkowników w zakresie zgłaszania błędów systemowych powoduje, że do dostawcy oprogramowania wielokrotnie zgłaszany jest ten sam błąd. Takie sytuacje wydłużają czas obsługi klientów oraz powodują frustrację, zarówno po stronie dostawcy jak i klienta. Jak temu zapobiec? Na to pytanie odpowiada Marek Gołuchowski, menedżer działu customer support w Unit4 Polska:
Czytaj calość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/crm/4_kluczowe_elementy_w_sprawnej_obsludze_klientow_z_duzych_organizacji.html
Nadesłał:
openmediagroup
|