Globalne badanie IDC: duże korzyści klientów z oprogramowania Commvault
Produkty Commvault Software umożliwiają firmom zwiększenie produktywności działu informatycznego, pracowników i całej organizacji.
Firma IDC przeprowadziła niedawno badanie, w którym wzięło udział ponad 700 klientów firmy Commvault. Wynika z niego, że produkty Commvault Software umożliwiły firmom zwiększenie produktywności działu informatycznego, pracowników i całej organizacji dzięki szybszemu usuwaniu skutków awarii, redukcji przestojów oraz usprawnieniu zarządzania danymi. W szczególności skrócono o połowę czas, który informatycy przeznaczają na czynności administracyjne związane z tworzeniem kopii zapasowych i migawek sprzętowych, przydzielaniem zasobów i zarządzaniem danymi w chmurze, procedurami DR i wykrywaniem zasobów.
Badanie wykazało również, że Commvault pomaga klientom w uproszczeniu środowisk informatycznych oraz obniżeniu kosztów operacyjnych i nakładów inwestycyjnych. Klienci wskazywali na takie korzyści, jak zmniejszenie ryzyka przestojów i utraty danych, szybsze usuwanie skutków awarii oraz zwiększenie produktywności z perspektywy taktycznej i strategicznej. Oto przykłady:
Roczne wydatki na infrastrukturę danych, oprogramowanie, usługi i zapewnienie zgodności z przepisami zmniejszyły się o 42–52%.
Liczba godzin przeznaczanych tygodniowo na czynności administracyjne związane z obsługą chmury, procedurami Disaster Recovery, tworzeniem kopii zapasowych i migawek sprzętowych, wykrywaniem zasobów, generowaniem raportów i tworzeniem skryptów zmniejszyła się o 47–62%.
Czas nieplanowanych przestojów skrócił się o 55%.
Średni czas odtwarzania komunikatów, plików i maszyn wirtualnych oraz baz danych Exchange, Oracle, SharePoint i SQL skrócił się o 67–68%.
Ilość danych objętych ochroną, analizą, szyfrowaniem i raportowaniem wzrosła o 66–217%.