Nowe aplikacje Oracle wykorzystujące sztuczną inteligencję zwiększają możliwości specjalistów CX
Firma Oracle zaprezentowała nowe, oparte na sztucznej inteligencji aplikacje do budowania kontaktów z klientami, które pozwolą specjalistom ds. handlu, marketingu, sprzedaży i usług optymalizować doświadczenia klientów w relacjach z przedsiębiorstwem w czasie rzeczywistym.
- Specjaliści ds. handlu — nowe narzędzia pomagają zmienić relację statyczną w relację inteligentną, dostarczając ukierunkowane informacje o produktach oraz treści najistotniejsze w bezpośrednim kontekście danego klienta. Optymalizują w ten sposób wyniki biznesowe i pomagają poprawić obsługę zarówno znanych klientów, jak i tych, którzy odwiedzają witrynę po raz pierwszy.
- Specjaliści ds. marketingu — nowe narzędzia dostarczają dla każdego klienta dopasowaną do kontekstu, spersonalizowaną treść. Dzięki personalizacji relacji we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym nowe funkcje SI ułatwiają specjalistom ds. marketingu przyciąganie uwagi klientów, budowanie ich zaangażowania i zwiększanie wskaźników konwersji.
- Specjaliści ds. obsługi klienta — nowe narzędzia pomagają w szybszym rozwiązywaniu problemów klientów, dostarczając optymalne informacje za pośrednictwem właściwego kanału w odpowiednim czasie. Specjaliści ds. obsługi klienta dysponują predykcyjnymi informacjami na temat awarii produktów, stanu konta klienta i rekomendacji, mogą więc zadbać o spójną obsługę, która ostatecznie przekłada się na większą lojalność.
- Specjaliści ds. sprzedaży — nowe narzędzia pomagają w budowaniu bardziej inteligentnych doświadczeń w obszarze sprzedaży. Klienci otrzymują odpowiednią, zoptymalizowaną pod ich kątem ofertę. Specjaliści ds. sprzedaży mogą zwiększyć swoją produktywność, wykorzystując wskazówki generowane na podstawie analizy szansy oraz funkcje do budowania zaangażowania i przygotowywania optymalnych ofert.
Nadesłał:
Oracle
|