Firma Oracle zaprezentowała rozszerzone możliwości systemu Oracle Warehouse Management (WMS) Cloud, które pomogą jego użytkownikom obniżyć koszty logistyczne, zoptymalizować poziomy zapasów i poprawić obsługę klienta. Najnowsze udoskonalenia zapewniają lepszy dostęp do informacji o zapasach dzięki usprawnieniu zarządzania środkami transportu na terenie zakładu i integracji z aplikacją Oracle Inventory Management Cloud. Udostępniają też lepsze możliwości rozbudowy w oparciu o nowe interfejsy programowania aplikacji API REST.
Oparte na usłudze Oracle Integration Service (ICS) mechanizmy integracji między systemem Oracle WMS Cloud i aplikacją Oracle Inventory Management Cloud pozwolą użytkownikom rozwiązań Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) i Supply Chain Management (SCM) Cloud sprawnie wdrażać przepływy „od zakupu do rozliczenia” i „od zamówienia do zapłaty”, a zarazem poprawić szybkość reakcji przedsiębiorstwa. Zgodność interfejsów API z protokołem REST zwiększa możliwości rozbudowy i pozwala klientom dostosowywać system Oracle WMS Cloud do ich specyficznych potrzeb biznesowych i branżowych.
Do najnowszych udoskonaleń systemu Oracle WMS Cloud należą:
• Zarządzanie środkami transportu na terenie zakładu — funkcja ta umożliwia firmom lepszy wgląd w zasoby znajdujące się na terenie zakładu. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą przyspieszyć rozładunek towarów o wysokim priorytecie, potrzebnych do usprawnienia realizacji określonych zamówień.
• Możliwości rozbudowy rozwiązania — klienci/partnerzy mogą teraz tworzyć dostosowane do ich potrzeb rozszerzenia dla standardowych, opartych na chmurze funkcji WMS, wykorzystując w tym celu interfejsy API zgodne z protokołem REST.
• Integracja z aplikacją Oracle Inventory Management Cloud — oparte na usłudze Oracle Integration Service (ICS) mechanizmy integracji z aplikacją Oracle Inventory Management Cloud obejmują logistykę dostaw, operacje magazynowe i realizację wysyłek.
• Większa wygoda użytkowników — nowy, oparty na przeglądarce interfejs użytkownika upraszcza obsługę.
• Globalna asysta techniczna — asysta techniczna została rozszerzona o dodatkowe języki: m.in. chiński tradycyjny, japoński, koreański, rosyjski, tajski, turecki i włoski.
• Skanowanie kodów kreskowych — funkcja ta umożliwia przetwarzanie wieloelementowych kodów kreskowych 1D i 2D.