Wymagania klientów rosną w niesłychanie szybkim tempie, co zmusza przedsiębiorstwa do ponownego przemyślenia tradycyjnych strategii w zakresie handlu, obsługi klienta, marketingu i sprzedaży. Pakiet Oracle CX Cloud Suite pomaga specjalistom ds. obsługi klienta w sprostaniu tym wymaganiom i efektywnym przeprowadzaniu projektów cyfrowej transformacji biznesowej.
Innowacje oparte na sztucznej inteligencji
Oracle rozszerzył swoją ofertę aplikacji do obsługi klienta opartych na sztucznej inteligencji w celu umożliwienia specjalistom ds. handlu, marketingu, sprzedaży i usług zapewniania bardziej inteligentnej obsługi na każdym etapie. Nowe funkcje zwiększają możliwości wyszukiwania, optymalizują realizację kampanii marketingowych, skracają cykle sprzedażowe i usprawniają procesy obsługi klienta. Przykładowo na etapie wyceny oparty na sztucznej inteligencji mechanizm optymalizacji ceny sugeruje specjalistom ds. sprzedaży udzielanie rabatów starannie wybranym klientom. Dba o to nowe rozwiązanie Adaptive Intelligent Apps for CX, zawarte w pakiecie Oracle CX Cloud Suite.
Innowacje w segmentach B2B i B2C
Nowe funkcje pakietu Oracle CX Cloud Suite tworzą jedyną w branży platformę handlową B2B i B2C klasy korporacyjnej. Platforma udostępnia kompletne przepływy biznesowe dla konsumentów i klientów biznesowych, co umożliwia firmom działającym online wykorzystanie funkcjonalności B2C w ramach jednego interfejsu przy jednoczesnym uwzględnieniu złożoności biznesowych modeli B2B. Rodzime funkcje personalizacji jeszcze bardziej optymalizują korzystanie z serwisu dla konsumentów i nabywców biznesowych dzięki ukierunkowanym treściom i promocjom oraz testom A/B w celu zapewnienia najwyższej wydajności.
Innowacje w zakresie obsługi klienta
Nowe funkcje Internetu Rzeczy (IoT) umożliwiają proaktywną obsługę klienta i zarządzanie incydentami przez wykorzystanie danych generowanych przez inteligentne urządzenia klienckie IoT. Pozwala to rejestrować i analizować w czasie rzeczywistym informacje na temat tego, jak klienci korzystają z produktów i usług. Jednocześnie rozszerzone funkcje zarządzania wiedzą zapewniają specjalistom ds. obsługi klienta kontekst niezbędny do spójnej obsługi we wszystkich kanałach.
Innowacje w zakresie danych behawioralnych
Funkcje analizy danych nowej generacji umożliwiają specjalistom ds. obsługi klienta natychmiastową analizę sygnałów behawioralnych wysyłanych przez poszczególnych klientów i reagowanie na nie. Nowa strumieniowa platforma danych behawioralnych gromadzi, zestawia, analizuje i przekazuje dane w czasie rzeczywistym w celu zapewnienia pełnego i jednolitego obrazu interakcji klienta z marką. Dzięki temu specjaliści ds. obsługi klienta, zamiast stosować techniki próbkowania, mogą analizować intencje klientów w czasie rzeczywistym w dowolnym kanale cyfrowym i na skalę masową.
Innowacje w zakresie interfejsu użytkownika
Interfejs użytkownika pakietu CX Cloud Suite został w istotny sposób odświeżony. Zapewnia on specjalistom ds. obsługi klienta szybki, łatwy i bezpieczny dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w ramach jednej kompletnej, ujednoliconej platformy. Nowy interfejs użytkownika ma nowoczesny wygląd i można go łatwo dostosować do marki, kultury organizacyjnej, logotypów i schematów kolorów.