Firma Oracle poinformowała o wprowadzeniu Oracle Live Experience Cloud — usługi umożliwiającej kontakty z klientami za pomocą rozwiązań mobilnych. Ponieważ technologie mobilne i cyfrowe wpływają na sposób, w jaki klienci kontaktują się z przedsiębiorstwami, firmy muszą szybko dostosować się do ich ewoluujących wymagań, aby zapewnić płynną, kontekstową obsługę w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach. Dzięki usłudze Oracle Live Experience Cloud firmy mogą spełnić te nowe wymagania i nadać nową jakość swoim aplikacjom mobilnym i biznesowym przez to, że będą w stanie obsługiwać klientów w sposób, który najlepiej zaspokaja ich potrzeby — może to być np. komunikacja głosowa, komunikacja wideo, współużytkowanie ekranu i adnotacje.
Według najnowszego raportu Oracle pt. „The Future of Enterprise Communications: The Cloud Redefines Customer Experience”, mimo iż 65% firm zgadza się, że funkcje komunikacyjne wbudowane w aplikacje chmurowe w przyszłości staną się najważniejszym sposobem komunikacji z pracownikami, dostawcami i klientami, wiele przedsiębiorstw nie jest obecnie w stanie skutecznie korzystać z takich rozwiązań. Usługa Oracle Live Experience Cloud umożliwia wykorzystanie wbudowanych danych kontekstowych i funkcji analizy danych biznesowych, dzięki czemu użytkownicy mogą łatwo przełączać się pomiędzy różnymi kanałami bez utraty już udostępnionych informacji.
„Nie ma nic bardziej frustrującego niż kontakt z call center lub stanowiskiem pomocy, gdzie klient utknął w długim łańcuchu opcji menu, a obsługa przebiega w żółwim tempie” — powiedział Doug Suriano, wiceprezes Oracle, dyrektor działu Oracle Communications. „Za pomocą usługi Oracle Live Experience Cloud przedsiębiorstwa mogą wyeliminować punkty zapalne w kontaktach z klientami poprzez wykorzystanie możliwości komunikacji kontekstowej oraz komunikacji w czasie rzeczywistym. W ten sposób mogą zapewnić klientom spersonalizowaną i wysoce interakcyjną obsługę cyfrową, która zwiększy zarówno lojalność klientów, jak i wyniki biznesowe przedsiębiorstwa”.
Usługa Oracle Live Experience Cloud jest rozwiązaniem typowo chmurowym. Można ją łatwo zintegrować z aplikacjami WWW i aplikacjami mobilnymi oraz wykorzystać do proaktywnych kontaktów z klientami w kluczowych momentach ich obsługi. Usługa ta modernizuje dotychczasowe rozwiązania Call Center i CRM, pomagając przedsiębiorstwom realizującym cyfrową transformację w prowadzeniu kontekstowej i responsywnej komunikacji z klientami w wielu kanałach, która zapewnia zadowolenie klienta, a w dłuższej perspektywie zwiększa sprzedaż. Ponadto firmy mogą zwiększyć skuteczność komunikacji dzięki pomiarowi interakcji w czasie rzeczywistym i udostępnianiu zaktualizowanych informacji, które jeszcze bardziej poprawią ogólne wyniki biznesowe.
Cechy usługi Oracle Live Experience Cloud:
• Funkcje komunikacji w czasie rzeczywistym — komunikacja głosowa, komunikacja wideo (także w formacie HD), współużytkowanie ekranu, adnotacje
• Wbudowane mechanizmy kontrolne
• Kontekstowy routing oparty na rolach we wszystkich kanałach
• Możliwość eskalacji od chatbota do pomocy na żywo
• Kontekst klienta
• Nagrywanie, wyszukiwanie i odtwarzanie w czasie rzeczywistym
• Wbudowane funkcje analityczne
• Wbudowane integracje API dla kluczowych systemów CRM
• Nowoczesny pulpit agenta
• Opracowywanie spersonalizowanych scenariuszy kontaktu na podstawie kontekstu, historii i priorytetów biznesowych
• Wgląd w wydajność działu obsługi klienta oraz jego poszczególnych pracowników, wskaźniki KPI mierzące sukces komunikacji
• Funkcje szyfrowania i Bring Your Own Key
• Elastyczne zasoby sieciowe, obliczeniowe i zasoby pamięci masowej zoptymalizowane na wszystkich poziomach