Rozwiązanie CRM dla firm z sektora MŚP


2015-09-17
Systemy CRM firm z sektora MŚP muszą spełniać szereg wymagań. Przede wszystkim należy pamiętać, iż ten segment klientów jest bardzo wymagający. Często są to firmy, które wyrosły ze spółek rodzinnych i działają w bardzo specyficzny sposób.
Przeczytaj również:
Charakteryzuje się on bardzo indywidualnym podejściem do klientów, często opartym na osobistych relacjach właścicielskich. Bardzo ważne jest, aby w takim modelu biznesowym, Klienci czuli, że są ważnymi kontrahentami, a wszelkie, często osobiste ustalenia, są przestrzegane. Z tego powodu system CRM musi umożliwiać dowolne modelowanie struktury bazy danych wraz z tworzeniem szeregu wyjątków i ustaleń indywidualnych.

Ponadto, firmy z sektora MŚP muszą charakteryzować się wysoką elastycznością, z uwagi na prowadzenie swojej działalności często w bardzo konkurencyjnym środowisku. Wymaga to ciągłej adaptacji do zmieniających się uwarunkowań rynkowych. Tym samym, duża część procesów zachodzących w takich organizacjach wymaga ciągłej zmiany i system CRM musi to umożliwiać stosunkowo niskim nakładem pracy.

CZYTAJ CAŁOŚC ARTYKUŁU TUTAJ: http://www.erp-view.pl/crm/rozwiazanie_crm_dla_firm_z_sektora_msp.html


Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl