Salesforce sprawdził, czego klienci oczekują od sklepów
Sklepy tradycyjne mogą dostosować działania, by budować lojalność młodszego pokolenia nabywców (pokolenie Y), którego siła nabywcza w skali globu to już trylion dolarów. Nowe badanie oczekiwań konsumentów robiących zakupy w sieci i sklepach tradycyjnych przynosi inspiracje dla handlu.
- Baby Boomers (ludzie urodzeni w latach 1945 – 1963),
- X (ludzie urodzeni w latach 1964 – 1983),
- Y (zwane też pokoleniem Millenials, ludzie urodzeni po 1983 r.).
Internet ciągle podnosi sklepom poprzeczkę
Właściciele sklepów powinni wiedzieć, że już ponad 80% klientów przed zakupami poszukuje informacji o produktach w sieci, wykorzystując do tego celu już nie tylko komputery stacjonarne czy notebooki, ale coraz częściej – smartfony. Coraz powszechniejsze poszukiwanie informacji o produktach, cenach i możliwych rozwiązaniach alternatywnych przed zakupem powoduje, że blisko połowa (48%) konsumentów twierdzi, iż zna produkty wystawione do sprzedaży w sklepie lepiej od asystentów zatrudnionych do obsługi klientów. Przy tym aż dwie trzecie (67%) kupujących podejrzewa, że konsultanci sprzedaży w sklepach nie mówią prawdy doradzając w zakupach.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/salesforce_sprawdzil_czego_klienci_oczekuja_od_sklepow.html
Nadesłał:
openmediagroup
|