Samoobsługa pracownicza i menedżerska w Grupie Żywiec
GAVDI Polska wdrożyła rozwiązanie samoobsługi pracowniczej i menedżerskiej w Grupie Żywiec. Dzięki temu, pięć tysięcy pracowników firmy może realizować wybrane procesy HR za pomocą prostej w obsłudze aplikacji.
Wdrożone rozwiązanie usprawniło kadrowe czynności administracyjne, odciążyło dział personalny i ograniczyło papierowy obieg dokumentów w firmie.
W ramach nowego rozwiązania samoobsługowego dla systemu SAP HCM pracownicy Grupy Żywiec mogą w każdej chwili podejrzeć swoje dane przechowywane w eTeczce - elektronicznej teczce osobowej pracownika, pobrać comiesięczny pasek płacowy, dokument PIT czy deklarację RMUA. Dzięki funkcjonalności samoobsługi pracownicy mogą także w sposób elektroniczny zweryfikować i zaktualizować swoje dane, złożyć oświadczenie o wspólnym rozliczeniu z małżonkiem w celach podatkowych, zgłosić członka rodziny do ZUS, czy zaplanować urlop wypoczynkowy bez konieczności wizyty w dziale HR.
Za pomocą uruchomionej samoobsługi pracownicy mogą samodzielnie realizować działania, które do tej pory wymagały zaangażowania działu personalnego. Wszystkie to dzieje się przy użyciu intuicyjnej w obsłudze aplikacji dostępnej z poziomu przeglądarki internetowej. – mówi Ireneusz Hołowacz, kierownik projektu z firmy GAVDI Polska S.A. odpowiedzialnej za jego realizację.
Rozwiązanie samoobsługowe stało się dużym usprawnieniem także w pracy menedżerów, którzy teraz na bieżąco mogą mieć wgląd w dane podległych im pracowników, uzyskać informację o nieobecnościach w swoim zespole, czy o upływających terminach ważności badań lekarskich lub szkoleń BHP. Dodatkowo, rozwiązanie pozwala generować raporty dla wybranych pracowników oraz elektroniczne wnioski kadrowe, na przykład o utworzenie stanowiska, zatrudnienie nowego pracownika, zmianę warunków zatrudnienia, czy o rozwiązanie umowy o pracę. Wszystkie dane widoczne w panelu samoobsługi menedżerskiej pochodzą bezpośrednio
CZytaj całość artykułu tutaj:
Nadesłał:
openmediagroup
|